Verkooppunt worden

Wilt u ook meedelen in het succes van T-Toys? Lees dan hieronder meer.

T-Toys heeft in Nederland vrijwel een landelijk dekkend netwerk van verkooppunten. Ook in België is een landelijk dekkend netwerk het doel. Concreet betekent dit dat er op redelijke afstand van iedere klant een vestiging zit. Onder verkooppunten ziet u de locaties waar we op dit moment actief zijn. Heeft u ook interesse? Mail dan uw naam, telefoonnummer, woonplaats en motivatie door naar info@t-toys.nl. U krijgt dan zo snel mogelijk reactie!

Wat is een verkooppunt?

De verkooppunten worden gerund door zelfstandige ondernemers die dit werk meestal naast hun gewone werk doen. Het zijn mensen die enthousiast zijn over de producten die ze leveren. Ze vinden het leuk om op deze manier een eigen zaak te runnen.

Hoe herken ik een verkooppunt?
Een verkooppunt bij u in de buurt vindt u via onze website T-Toys.be en T-Toys.nl. Ziet u langs de snelweg een metershoge reclamezuil staan, dan is die niet van een T-Toys-ondernemer. Die hebben dat ook niet nodig. Hun beste reclame is: tevreden klanten. Want een tevreden klant brengt 3 nieuwe klanten.

Welke papieren heb ik nodig?
In Nederland heeft u geen speciale papieren nodig om een handel in speelgoed via internet te kunnen runnen.

Wat heb ik wel nodig?
1. U heeft een gezonde dosis enthousiasme nodig. U vindt het geweldig om goede producten te kunnen verkopen.
2. Ruimte! De kracht van de verkooppunten van T-Toys is hun voorraad. U heeft minimaal een grote garage of een loods ter beschikking. Als verkoopruimte heeft u minimaal 45 m2. beschikbaar. Hoe meer ruimte u heeft, hoe beter u kunt presenteren, hoe meer u verkoopt. Daarnaast heeft u ruimte nodig voor de voorraad.
3. Zichtlocatie! Het is belangrijk dat u als verkooppunt eenvoudig gevonden kunt worden.

Waarom zou ik via T-Toys.nl gaan verkopen?
Het is natuurlijk altijd mogelijk om het wiel opnieuw uit te vinden. Maar slimmer is het om gebruik te maken van:
1. een centrale en complete website (www.t-toys.nl / www.t-toys.be)
2. een kennisnetwerk van gelijkgezinde ondernemers
3. de T-Toys-formule; dit is het ijkpunt in de markt qua prijs en service
4. centrale inkoopafspraken (lagere prijzen)

Hoeveel moet ik investeren?
Als verkooppunt van T-Toys zult u zeker moeten investeren in voorraad. Een grote voorraad betekent voor uw klanten zij dat vinden wat ze zoeken. Omdat u snel kunt leveren, geeft dit ook voor u als ondernemer rust.
T-Toys verkooppunten hebben een ruime voorraad. Juist de voorraad is een van de belangrijke pijlers onder het succes van T-Toys.

Wat is het regiobeleid?
Ieder verkooppunt heeft een exclusief afzetgebied met een straal van 20 km. LET OP: voordat u een aanvraag instuurt, controleert u eerst op Google Maps of u niet dichter dan 40 kilometer bij een T-Toys-verkooppunt woont. Verkooppunten hebben een onderlinge afstand van minimaal 40 kilometer. Dit is een absolute ondergrens!
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »